Snabb genomgång om skolan

* Jag, Anton och Niklas hamnade på Tallbacken
* Vi åkte dit dagen före skolan började och fick världens lyckorus
* Niklas fick det största rummet med sex garderober (Han är ju kille för fan, han förtjänar dom inte!)
* Jag fick näst största rummet med en garderob som dock var snyggast i huset
* Jag paxade en av Niklas garderober
* Anton fick en liten städskrubb till rum och flyttade in sin packning på mitt rum
* Vi snodde tre sängar, lämnade tillbaka två av dom
* Jag skapade en dubbelsäng
* Anton trodde att jag hade med mig Mer-dricka och drack av mitt munvatten och fick ont i magen
* Jag upptäckte att jag glömt min sminkväska hemma och grät oavbrutet
* Jag smsade Lois och fick hennes tillstånd till att låna hennes sminkväska under veckan
* Anton upptäckte att han glömt sitt snus, dator och teoriböcker hemma. Han svor som aldrig förr
* Vi träffade dom andra som skulle bo med oss. Andreas, Cissi och Christoffer
* Vaktmästaren försökte ta tillbaka den stulna sängen
* Anton åkte hem för att fixa körkortet
* Jag lärde känna dom andra i huset
* Anton klarade körkortet
* Jag åkte hem för att ha riskettan
* Jag tog med mig både sminkväskan och Jojan tillbaka till skolan
* Vaktmästaren misslyckades med att ta tillbaka sängen och jag fick behålla den
* Jag och Anton tog sönder sängen
* Jag fick en ny säng
* Jag åkte hem för att ha halkan som det visade sig att min körskolelärare avbokat utan att berätta för mig

... och nu sitter jag här.

Kommentarer
Postat av: Ludde=)

hehe hur lyckades ni ta sönder en säng?xD

2009-09-05 @ 11:40:54
Postat av: Mille

Svar: Vi satt i den. Antingen så var den lite trasig redan från början eller så måste vi gå ner i vikt.

2009-09-05 @ 14:44:43
URL: http://bigbabypop.blogg.se/
Postat av: Ludde=)

okej trodde ni typ hoppat i den eller nått^^

2009-09-06 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0