3 april ´10 - On my way out

Jag tog precis en kort promenad med Nellie runt området. Solen sken (blablabla) och hörlurarna var fulla av Takida. Om en stund ska Anton hämta upp mig och så ska vi och hans kusiner åka till deras sommarstuga och göra något. Jag lyssnade faktiskt inte så noga xD Men jag har för mig att det var något om att fixa till trädgården och så. Nellie ska följa med, så det kommer nog bli väldigt mysigt. (<-- Jag stavade först mysigt med C, hur tänkte jag där?)




Just det, imorse gjorde Anton toast till oss och fem minuter efter att jag ätit upp det åkte vi till hans farmor som hade huset fullt av kakor, bakelser och tårtor.
Behöver jag ens säga att jag är så mätt att jag mår illa nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0