14 augusti ´10 - Överraskning

Jag mådde apa i måndags kväll. Jag bölade som bara jag kan göra och pratade i telefon med Anton som försökte trösta mig och sen somnade jag mitt i min olycka framför datorn. Nästa morgon precis när jag vaknat plingade det på dörren och eftersom ingen öppnade så fick jag kliva upp ur sängen och öppna dörren. Där stod Anton med en blombukett i ena handen och en påse med wienerbröd i andra. Jag kastade mig i hans famn och blev jätteglad, men förbannade mig själv på insidan för att jag inte lyssnat på mammas diskreta förvarning kvällen innan när hon frågat om jag inte hade lust att hoppa in i duschen för att tvätta håret och raka benen.



Efter att vi ätit frukost tillsammans och jag fått duscha gick vi ner till stan där vi stannade hela dagen tills mina fötter var fulla av skavsår och blåsor. På torget såg jag en tant (en riktig tant med käpp och allt) som hade på sig en New moon-tröja på sig. Vi kikade in i en massa affärer och köpte hamburgare.



Inne på H&M hände en grej som jag aldrig varit med om förut. När man ska prova ett klädesplagg får man ju en liten plastgrej med en siffra på beroende på hur många klädesplagg man har med sig. När jag skulle prova mina kläder fick jag en plastgrej med en tvåa på och när Anton skulle följa efter mig fick han också en plastgrej fast med en nolla på. När skapade H&M sånna? xD


Kommentarer
Postat av: Schober

Tror de där "0"skyltarna har funnits hela tiden, det verkar vara lite olika med när/om de använder de. Har varit med om det förut. Fråga mig inte varför man får en sån men deeet blir nog bra xD

2010-08-14 @ 00:50:03
URL: http://schobers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0