15 februari ´10 - Göteborg med Jojan




Jag och Jojan tog tåget till Göteborg i Lördags. Vi fick sitta ner i några sekunder innan det kom gamla och gravida som fick sitta på våra platser. Tåget gungade så mycket att jag stod och vaggade som en livboj till havs tills jag nästan blev sjösjuk. Jojan visade mig världens coolaste T-shirt-affär som hade alla möjliga tryck från Turtles till Crybaby. Jag stod och dregglade över en tröja med Edward Scissorhands och en med Jokern tills jag valde en Batmantröja jag letat efter sen jag var tretton. Sen vandrade vi runt på Shock, SF-bokhandeln och Nordstan. Det var en mysig dag, men det är helt sjukt vad trött man blir av att vara där. När jag kom hem var jag helt slut.







Jojan hade världens sötaste väska




En affär hade Moulin Rouge-tema. På skylten stod det "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."




Hur många gånger i livet får man chansen? Jag var jävligt sugen på att gå fram, men jag vågade inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0