Obehagligt som fan

Jag mår illa. Igår fick jag reda på att David som gick i min parellklass i gymnasiet har försvunnit. Jay var helt förstörd när hon var hemma hos mig igår. Hennes telefon ringde oavbrutet från klasskompisar som frågade om hon hört något nytt. Det var i torsdags det hände när klassen firade "150 dagar kvar till studenten" på en krog. Alla var utklädda och David var iklädd endast kortbyxor och skjorta med korta ärmar. Han skulle gå hem och sen dess har ingen hört något ifrån honom. Det mest obehagliga i det här är att hans föräldrar har kontaktat tre olika medium och alla har sagt samma sak: "han finns i en källare och är påverkad av något, dock inte alkohol."

http://www.gt.se/nyheter/1.1871860/david-birgersson-forsvann-efter-maskeraden

Kommentarer
Postat av: Schober

Shit. Fortfarande inga spår? =(

2010-02-07 @ 17:11:49
URL: http://schobers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0