Beslutsångest

Jag blev supersugen på att beställa hem någon anime och hamnade i himlen och helvetet samtidigt. Jag hittade en box med en av mina favoritanimeserier Fruits Basket för 149 (!!!) kronor. Sen läste jag att den bara hade med japanskt tal och detta är faktiskt den enda animen jag inte tål att höra på japanska. Jag måste ha dom engelska rösterna. Jag sökte vidare och hittade en med engelskt tal och satte knäckebrödet i halsen när jag såg att den kostade 500 kronor.



Så då har jag tre val.
1. Köpa den billigt och plåga mina öron varje gång jag ser den.
2. Köpa den dyrt och ångra att jag inte...
3. ... laddade ner den gratis med engelskt tal. Men jag vill ha den fina lådan .____.






Som om inte det räckte så hittade jag även ett mobilsmycke med min favoritkaraktär Kirara från Inuyasha för 92 kronor (är mobilsmycken seriöst så dyra?) och skor med
Princess mononoke-tema
>___<




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0