13 juli ´10 - "You have no messages, not one.. Not even from your mother"

Mitt rum ser ut som en filmscen. Jag är otroligt deppig, himlen är grå och regnet slår mot fönsterrutan. Man slipper iallafall den galna värmen...

Beauty and the beast var... njaaa. Detta är 2010, vi har kommit grymt långt med dataanimering och ändå orkar dom inte ens anstränga sig. Belle spelades av en blondin med Angelina Jolie-läppar. Hon var klädd i en kort, rosa klänning med en skinnkorsett som pushade upp hennes bröst till max och tillbringade varje scen med att försöka se så sexig ut som möjligt. Handlingen hade ingenting med originalet att göra, förutom att det var ett odjur och en "modern sexig porrstjärna till skönhet". Det enda plusset är att av alla versioner av Skönheten och odjuret som jag sett så har jag aldrig stött på ett så charmigt odjur sen Disneys odjur matade fåglar.

Det känns som om jag har börjar "tipsa" om dåliga filmer mer än bra. Kanske ska göra en kategori som heter "Filmer som suger", eller liknande?



Dagens kommentar: "Screw the damn jonas brothers and high school musical.
This is true and classic disney."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0