Ibland tänker jag...

... på det här med varför gubbar stöter på småtjejer och tror att dom ska lyckas.

Jag har fått ungefär tre mail från olika gubbar i 40 +-åldern den senaste månaden där hon skriver hur vacker jag är, osv. Jag har förklarat för varenda gubbe att jag inte uppskattar deras mail, men förstår dom? Nej.


Nu fick jag ännu ett mail där det stod "Va snygg du va då". En fullvuxen man som inte ens kan skriva ordentligt, så sexigt...
Hade det stått "VaD snygg du vaRoch en jävla punkt" hade jag åtminstånde inte tyckt så synd om honom för att han för att han tillbringar sina dagar med att stöta på småtjejer.

Iallafall, så skrev jag tillbaka "Mjo, det har jag fått från min pappa som är i ungefär samma ålder som du." Det var den hemliga meningen som gjorde att han inte skrev tillbaka. Ska prova att alltid svara så, så kanske galenskaperna upphör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0