25 maj ´10 - De senaste dagarna...

... Har jag satt i mitt nya löshår, gymmat (!!!) och bastat. När jag gymmade kom jag fram till att min kropp är totalt förstörd. Jag satt vid någon maskin där man skulle dra en grej fram och tillbaka. Det var sjukt tungt och jag skrek och slet. Efteråt fick jag reda på att vikten var på 1 kg. Det gav mig en rejäl tankeställare. Jag måste göra nånting åt min kropp. Jag har inga muskler överhuvudtaget. Bastandet gick inte så superbra heller. Jag klarar verkligen inte av sånt. Efter tio minuter hade jag lagt mig ner på golvet och en kort stund efter det fick Anton hjälpa mig ut.

Nu är det iallafall sista veckan i skolan och vi har massor av saker att göra. 

Onsdag:
Förmiddag - Fotbollsmatch, lärare mot elever
Kväll - Vårfest

Torsdag: Städa ut alla rum och byggnader samt skolskåp

Fredag: Avslutning som kommer pågå i flera timmar



Jag och Anton städade vårt första rum idag. Det tog två timmar och vi var ändå två stycken som hjälptes åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0