30 juli ´11 - Jojanhelg

Hmm... jag skrev ett inlägg i torsdags som tydligen aldrig kom upp -.-

Hursomhelst, i torsdags morgon åkte jag till Halmstad och besökte Jojan. Vi gick på stan och mötte upp Mike som jag inte träffat på mer än två månader. På kvällen började vi dricka och prata och vid tiotiden fick Jojan för sig att vi skulle gå ut. Vi satt där, halvsvettiga och osminkade, men Jojan lyckades övertala mig så vi bytte om, sminkade upp oss och gick ut till en krog där vi hittade några killar som vi diskuterade konst med resten av kvällen.

Igår låg vi i sängen och tittade på tv hela dagen. Vid sextiden åkte vi tillbaka till Malmö där vi hade planerat att gå ut igen, men eftersom regnet öste ner fick vi nöja oss med att titta på Tjenare kungen istället. Solen lyser inte direkt idag heller, men efter att båda duschat ska vi till affären och handla frukost (toast!) och senare ska jag ta med mig Jojan till ett område i Malmö som får en att känna sig som om man är utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0