7 juni ´11 - Fint avslut på en bra dag

Jag är så nöjd. I flera veckor har min dator varit fylld av skitfilmer som jag inte velat se. För några dagar sen blev jag trött på att dom låg där och skräpade, så jag raderade alltihop och sen satt jag där med en tom dator utan något att titta på. Idag har jag fått ner massa bra grejer som bland annat Kung fu panda 2, MTV movie awards, Beastly och Snow white - a tale of terror.

Jag blev lurad av vädret innan, föresten. När jag skulle gå till bibblan var det kallt och molnigt, men så fort jag satt på mig en varm tröja och gått utanför porten kom solen fram och försökte ta livet av mig. Jag kom hem med fem nya böcker och har legat på balkongen sen dess. Nu ska jag skämma bort mig själv i badet samtidigt som jag ska titta på Water for elephants.



Jag hoppas att jag slipper se minsta spår av Edward i Pattinson ikväll.
Jag vill inte bada i mina egna spyor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0