Besatt träkatt härjar på internatet


Den här galna träkatten är överallt. Det är någon (eller flera) som flyttar runt den på internatet. Om jag går till en lektion på morgonen så står den i ett hörn och när jag kommer tillbaka står den i ett annat. När jag ska äta står den på en hylla och när jag ätit klart står den utanför en toalett. Den höll på att ta livet av mig en gång när jag gick upp för trappan. Den stod högst upp och en lampa lyste bakom den så att den såg ut som ett monster. Den har hållt på så här i flera månader och jag funderar på att göra mig av med den... Dock ville jag utsätta någon annan för den hjärtattacken jag fick, så jag ställde den inne i duschen och drog för draperiet, så nästa person som dushade fick sig förhoppningsvis en rejäl överraskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0