25 december ´12 - Christmas day is over. Lights out, breathe slower.

Jag skrev 25 april först...

Shit, vilken konstig dag det var igår ändå. Hela familjen flummade hela dagen och vi skrattade åt saker som inte ens var roligt. Ofelia av alla människor i familjen skippade Kalle Anka för att sova och mamma hängde på. Jag försökte följa trenden, men kunde inte somna. Jag var så trött att jag inte ens kunde tänka, men kroppen ville ändå inte ge sig. Till slut la jag mig på golvet (nej, jag hade inte druckit något) med Jase och låg och blundade i någon timme utan att sova. När tomten kom blev Ofelia rädd och sprang och gömde sig, Lovisa skulle fixa glögg och mamma hade något att göra så när jag kom ut till vardagsrummet stod tomten där helt ensam och whinade över att ingen uppskattade honom.

Jag blev jättenöjd över mina julklappar. Jag fick massa saker till lägenheten och ett presentkort på Ikea. Idag måste jag gå hem eftersom snuset börjar ta slut och alla dosorna är hemma, men jag orkar inte röra på mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0