Jag ska aldrig mer baka kladdkaka

Appropå olyckan. Det började blixtra inne i micron och en del av väggen smälte. Jag tvättade bort allt det svarta och höll sen tyst om det hela. Under tiden jag var i Varberg märkte mamma vad som hänt.

Mamma: "Du kunde brännt ner hela lägenheten!"
Jag: "Jag vet... Men jag försökte gottgöra det så mycket jag kunde. Jag gjorde rent på insidan och..."
Mamma: "Va?! Är det så här den ser ut efter att du gjort rent den? Varför sa du aldrig något?!"

Jag: "Men jag märkte att man inte såg det uppifrån och så..."
Mamma: "Uppifrån? Uppifrån?! Med min längd finns det inget som heter uppifrån!"

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha! Jag har också lyckats med liknande saker och sen valt att inte säga nåt men mammor måste ha någon radar...

2012-02-01 @ 20:50:45
URL: http://pinklyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0