15 december '13 - Fylleinlägg

Jag vet vad man brukar säga. Det kommer inte bli så, men just nu känner jag "aldrig mer alkohol".
 
Egentligen mår jag illa och hade nog behövt kräkas, men eftersom krogar alltid ska överdriva ljudnivån till en gräns som inte ens är mänsklig för en frisk person så har jag skrikit hela kvällen. Hela halsen känns som ett öppet köttsår och tanken på att låta spya rinna över såret får mig att hellre acceptera illamåendet än att försöka bli av med det. 
 
Jag har haft en vit månad sen halloween, tänkte jag skriva först, men det är inte sant kom jag på. Jag har druckit två gånger, men enbart tillsammans med Jojan och det har varit hemma. Men så kom festsuget tillbaka och jag var på en minifest igår. Jag vaknade väldigt bakfull idag och har mått skit hela dagen och ändå pushade jag till att vi skulle gå ut ikväll. Vi förfestade i samma studenthem som på halloween och sen gick vi till samma krog. Redan nu minns jag inte så mycket från kvällen, men det var även en bra idé att shotta eftersom drycken hette "Rainbow" och hade fem olika färger. Jag träffade nya Varbergare och avslutade kvällen med att ringa en taxi åt mig och Jojan.
 
Nu ligger vi här. Jojan har min bästa pyjamas på sig, Jason har äntligen somnat efter att ha spöat skiten ur min snusdosa och jag har inte lust att sova. Jag vill bara underhålla mig med något tills affären öppnar så att jag kan köpa ägg och göra frukost till Jojan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0