16 december ´13 - Spöksnor

Igår låg jag som bestämt kvar i sängen till kvart i sju och sen gick jag upp och vandrade iväg till affären. Ganska intressant ändå att jag definitivt inte var ensam om att handla frukost sju på morgonen en söndag. När jag kom tillbaka la jag mig i soffan för att inte väcka Jojan och tittade på Breaking bad. Jojan fick äggmacka till frukost och när hon gått till jobbet sov jag några timmar och sen kom hon tillbaka.

Vi tittade på Mysteriet på Greveholm, köpte pizza och sen kom Alex hit. Dom låg i sängen och tittade på youtubeklipp och jag var lagom social i soffan samtidigt som jag chattade med William. Under natten tittade vi på "The pirates - Band of misfits" och sen "Grown ups 2" tills alla somnade. Det låter inte mycket för världen, men det var en av årets mysigaste kvällar.


Random bild på Alex när han gav pingvinerna inne i stan läsk för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0