4 november ´13 - Halloween 2013

"Jag vet inte om jag kommer komma ihåg Halloween 2013 som den kvällen vi hade så jävla roligt eller den kvällen jag tog så många bilder på mig själv".

 
 
Allvarligt talat, det finns fler än 50 bilder på mig i min mobil från Halloween. Men jag hade blivit besviken på mig själv om jag inte tog fler än ett kort eftersom det tog så jäkla lång tid att göra mig i ordning. Håret och sminket vet jag inte, men tatueringarna tog 50 minuter.
 

Jag skulle vara Rödluvan (och leta efter min big bad wolf, ha... ha...) men jag lämnade luvan hemma.

 
 
Jag gick först hem till min syster och hjälpte henne med lite småsaker och sen gick jag till Västra hamnen och träffade grabbarna och förfestade första gången. Sen tog jag, Alex, Jir, Billy och Martin en taxi till Värnhem där vi mötte upp Rebin och Patrik. Det var en jävligt stor förfest i ett studentboende och jag gick in i en random studentlägenhet och lånade en kopp som jag nu kom på att jag glömde ställa tillbaka.

Suddig fyllebild på mig och Mario

Efter några timmar kom Mario och då gick vi till studentkåren och jag hamnade i paradiset. Det var fullt av killar med kajal och döskallesminkningar och jag har nog aldrig varit så social i hela mitt liv. Nummer byttes ut, drinkar flödade och jag hade jätteroligt. När jag skulle gå ut och ta lite luft hittade jag ännu en kille som druckit lite för mycket, så jag satt med honom ett tag och sen hjälpte jag honom in så att han kunde få i sig ett glas vatten och hitta sina kompisar. När uppdraget var slutfört stängde stället och Jir följde med mig hem. Vi var satt uppe och pratade till klockan åtta och sen sov vi i tre ynkliga timmar. Resten av dagen låg vi i sängen och tittade på "Vem vet mest?" (ingen av oss vet mest, för övrigt), åt mat och umgicks. På kvällen följde jag honom tillbaka till Västra hamnen och sen sov jag ikapp alla timmar jag missat.


Jävligt nöjd chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0