1 juli ´14 - Throwback tuesday, gott och blandat

Jag gick emellan en kvinna som försökte slå sin hund. Hellre mitt ben än hundens ansikte.
 
Påvägen till jobbet fick jag en överraskning i hissen.
 
Jag målade ett portätt av Andrew Scott som jag aldrig vågade skicka till honom.
 
Jag fick äntligen, efter många års väntan, mina egna one piece.
 
Efter Lovisas flytt till Växjö blir det många tjejkvällar varje gång hon kommer hem.
 
En dag fick jag en bukett med rosor.
 
Min kusin kom och hälsade på.
 
Jag hittade drömklänningen som jag fortfarande inte köpt och om jag känner mig själv rätt så kommer den vara slut när jag väl bestämmer mig för att köpa den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0