23 juni ´14 - Semester!

Försöker förbereda för min resa imorgon, men det går lika bra som allt annat jag försöker göra nuförtiden. Jag har iallafall hunnit med att uppgradera mitt sommarkort, låna böcker på biblioteket, hämta en väska hos föräldrarna, tvätta, diska och städa. Inte så illa egentligen... Om det inte vore för att det är lika viktigt att duscha och packa, men efter duschen ska jag ta tag i det.

Imorgon ska jag upp med tuppen (eller nått...) och åka till Halmstad. Efter några timmar med Mike drar jag vidare till Varberg där jag och Linn ska leva lyckliga i alla våra dagar. Jag ska bo hos Zacke och Cissi, men dom kommer jobba så vi får hänga på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0