25 juni '14 - Love me

Jag ligger nyduschad och perfekt nerbäddad i soffan och känner mig lyckligare än på länge.
Imorse åkte jag till Halmstad och hängde med Mike i flera timmar. Vi blev omringade av ett ankmaffiagäng, åt mat vid vattnet och låg i gräset och tittade på moln. 
 
Senare åkte jag vidare till Varberg och tog bussen till Zacke som stod och väntade med moppen. 45 minuter senare var jag full och superglad. Vi satt med hans grannar och pratade och sen gick vi in och skulle börja laga mat. Då kom Vidar och Alex och jag blev som en hund som varit ensam hemma hela dagen. 
 
Efter maten satt jag, Zacke, Cissi och Vidar och diskuterade politik och nu är det bara jag och Vidar som är vakna. Imorgon ska jag vara med Linn på dagen och på kvällen ska jag och Zacke få lära oss hur man jagar med hundar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0