Tandläkaren

Det blev ett väldans massa pussande och gosande när honey kom hit och jag fick två presenter ^^ Nästa morgon var jag på bilskolan och sen gick jag hem till Anton en stund innan jag skulle till tandläkaren.

Jag hade fått mitt första hål i en tand och skulle borras. Det tog ett tag innan dom kunde köra igång för jag satt och funderade över vilket som var värst: att någon borrar i en tand eller att få en spruta i munnen? Efter ett tag valde jag bedövning och så fort jag fick se sprutan började jag få panik över att jag faktiskt bett någon köra in en nål i käften på mig, så en tandläkare höll fast mig samtidigt som den andra stack sprutan i mig. När jag var påväg hem till Anton igen skulle jag spotta och med en halvt bedövad mun var väl inte det så lyckat. Jag gick samtidigt som jag torkade bort saliv från ansiktet och tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0