Stranden hela dagen




Jag, mamma och min moster Mallen har legat på stranden hela dagen. Det var jättemysigt och vi hade förvånande nog riktigt roligt.




Alla vet vem Lassie är, så ingen är rädd för Collies. Alla onda (eller poliser) i filmer har alltid en elak Schäfer, så alla är mer eller mindre rädda för Schäfrar. Idag fick Nellie spel och anföll en Schäfer som först försökte kaxa emot och sen gav upp och försökte fly fältet. Jag är så otroligt trött på att hon alltid ska döda just den här hunden så en gång för alla tog jag ett rejält tag i hennes nackskinn, slet bort henne från hunden, tog tag i hennes nos och skällde skiten ur henne. Jag har aldrig sett henne skämmas så mycket och jävlar va dåligt jag mådde när jag såg det. Det var någon timme sen och nu känns det som om det är dags att gå ut och krama henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0