Min önskelista

Jag är fortfarande sjuk pågrund av vaccinet, men imorse när jag för andra morgonen på raken vaknade klockan sju var det inte för att jag hade ont i min blivit-slagen-av-ett-baseball-trä-tusen-gånger-kropp, utan för att jag kände att det var något bra som skulle hända idag. Jag tittade på mobilen och där stod det "1 december". Jag hatar vintern, kylan, slasket, kläderna, osv, men jag älskar december. Jag vet inte varför, men jag är alltid på så gott humör hela månaden.

Någon hade sprayat nånting på fönsterna så att det såg ut som frost, men det förstod inte Anton xD
"Vafan, inte konstigt att man fryser ihjäl. Det är ju till och med frost inomhus!"



Min "jättelånga" önskelista. (Får jag laptopen så får jag ju iofs nöja mig med några få småsaker)


 LAPTOP - Visst, min dator har återuppstått men eftersom jag åker fram och tillbaka från skolan och hem så behöver jag något mer praktiskt.














 KILL BILL - Jag älskar filmerna, men har pinsamt nog bara tvåan.
Ettan är ju ett måste i min filmsamling
.
 


 Rökelser - Jag har blivit beroende av dom och måste ha fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0