The Studio

Så här gick det till:

*Vi kom dit
* Vi satt ner i nån kvart
* Vi fick fylla i namn, adress, osv på en dator
* Vi fick vänta i två fucking timmar
* Vi blev sminkade
* Vi fick håret stajlat
* Vi fick vänta i någon timme
* Vi blev fotade
* Vi fick vänta ytterligare en lång tid, minns dock inte hur lång
* Vi fick titta på bilderna och välja ut dom vi ville ha
* Vi fick betala en snuskig summa för några få bilder




Jag sa till kvinnan som sminkade mig att jag ville ha en mörk sminkning. Det fick jag inte.
Viktor sa till kvinnan som sminkade honom att han ville ha det "svart som fan". Det fick han.
Jag måste lära mig att uttrycka mig bättre.
Sen lockade en annan kvinna mitt hår, vilket inte höll i sig så länge men det var fint så länge det varade.














Kommentarer
Postat av: Anton

Vackra bilder ;) Fast du e söstast! <3

2009-12-18 @ 15:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0