Brittany Murphy, 1997 - 2009




Min älskade Brittany Murphy avled igår, troligen pågrund av hjärtstillestånd. Hennes mamma hittade henne medvetslös i duschen och några timmar senare dödsförklarades hon.
Läs aftonbladets artikel här.








Brittany Murphy är känd från bland annat 8 mile, Girl Interrupted, Clueless, Sin City och Smekmånaden.

Brittany var ihop med Ashton Kutcher 2003.
Igår skrev han "2day the world lost a little piece of sunshine."



Enligt mig gjorde hon sin bästa insats i Girl Interrupted.
Jag älskade verkligen henne i den rollen.
Den här låten spelas i bakrunden i en scen när hon begått självmord.



The end of the world - Skeeter Davis



Mamma: "Vad sa du att hon hette?"
Jag: "Brittany..."
Mamma: "Brittany. Då måste det ha varit droger."

Nej, bara för att man dör vid trettiotvåårs ålder betyder det inte att man är missbrukare. Murphy har lidit av ätstörningar i många år (det tar en jävla massa på kroppen) plus stressen av att vara världskänd. Som avslutning på det hela var hon jävligt sjuk och åt många olika mediciner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0