Regn/Sol

Jag vaknade med världens snyggaste hår imorse. Lockigt och fluffigt. Det var ett okej väder. Lite mulet, men okej. Jag cyklade ner till bilskolan, körde åter igen (nästan) som en Gud. Sen började det spöregna och sen försvann det. Jag gjorde ett till prov som jag fick godkänt på och började cykla hem. Tre gator ifrån mitt hus kände jag att det började droppa ifån himlen och jag trampade på som en galning för att inte håret skulle förstöras. Tre sekunder senare öppnade sig himlen och jag sprang innanför dörren. Men det var försent. Blött, spikrakt hår igen. Jag såg ut som en sköldpadda.

Nu är solen åter tillbaka igen och jag sitter här med en toast och fanta exotiska frukter. Seriöst, kan det bli bättre?




Alla min klipp från youtube har försvunnit på min blogg. Vad har hänt? .___.



Klippen är tillbaka. Mitt internet är lite segt... *rodnar*

Kommentarer
Postat av: Nike

inga bilder på sköldpaddan? ^^

2009-07-31 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0