The Story

Jag och Jay tog en lång höstpromenad, fullt påklädda med vinterjackor, mössa, halsduk och vantar. Sen gick vi hem till mig och letade fram kläder jag ska ha på begravningen imorgon.

För några minuter sen kom jag på att jag glömt bort att titta på Idol både igår och idag, men jag ska ta igen det på söndag. Jag blev helt kär i Moa Carlebeckern när hon sjöng "The story". Nu kommer hon väl också att åka ut bara för att jag skrev så -.-

/>


Näe, nu ska jag gå och titta på det lilla som är kvar av Idol, sticka vidare på min halsduk och sen ska jag titta på det nya tv-programmet "Inlåst".


PS. Jag har ändrat min bloggdesign nu. Dock märker jag att den ser olika ut varje gång jag klickar på den. Ibland ser den ut som innan, ibland som jag vill att den ska se ut nu och ibland ser den ut som en blandning av båda två. Otroligt fult alltså. Om någon av er har den oturen att se blandningen så beklagar jag verkligen. Ingen människa förtjänar att se något sånt...

Kommentarer
Postat av: lisa!

haha, jag har varit in på din blogg två gånger nu under kvällen, och då har den sett olika ut ;D



jag skulle behöva din hjälp med en sak! jag ska nämligen byta frisyr, och kommer varje dag lägga upp två bilder - och så röstar man på en av dem, så får vi se vilken det blir i slutänden! :) är du gullig och gör det, så gör jag gärna något i genäld?! :)

2009-10-02 @ 01:34:42
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0