Skadad tass


Ofelia väckte mig imorse och sa att Nellie haltade. Jag gick upp och tittade på hennes tass och varje gång jag rörde vid den drog hon tillbaka den och haltade iväg. Jag satt med henne ett tag och klappade henne och väntade på att pappa skulle komma hem. När han väl kom hem sprang hon till honom utan problem och haltade ingenting. Jag gick till datorn och la upp några bilder på teckningar jag gjort (förlåt till er som bevakar mig på bloglovin som antagligen fick väldigt många nya inlägg) och tittade på Änglagård.

Sen ropade mamma på mig och när jag kom till vardagsrummet var det blod på golvet och Nellie låg ner. Pappa undersökte hennes tass och märkte att hon blödde från trampdynan högst upp på tassen. Nu hoppar hon runt på tre ben. Hon kan inte stödja sig på framtassen överhuvud taget.


Och självklart är det söndag så jag ska tillbaka till skolan ikväll och får inte träffa henne förrens nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Svar: Åhh tack så mycket :)

Måste bara säga att din header är riktigt fin!

2009-10-11 @ 17:15:11
URL: http://karlssonemma.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Stackaren! Hoppas hon är/blir bättre! Ingen bra känsla alls när en små liv blir sjuka eller skadade

2009-10-16 @ 00:27:05
URL: http://redsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0