Jag har en död råtta på huvudet

Halv ett i natt började någon plinga som fan på våran dörr. Jag var halvvägs nerför trappan för att öppna dörren och skälla skiten ur personerna för att dom inte har någon respekt för folk som sover när jag upptäckte att jag bara var klädd i ett par genomskinliga spetstrosor och en snobben-tröja, så jag fick springa upp igen och leta reda på några byxor samtidigt som Anton gick ner och öppnade dörren. Där stod ungefär tio blöta klasskompisar från Almeberg. Någon hade stekt korv i deras kök och inte satt på fläkten så brandlarmet hade gått och det hade hörts så högt att dom var tvugna att springa över till oss och självklart vräkte regnet ner. Några minuter senare kommer brandkåren och dom fick gå tillbaka till sitt hus och förklara vad som hänt.

I helgen måste jag färga mitt hår och sätta i nytt löshår. Dom olika håren har nu helt olika färger och dessutom håller löshåret på att förvandlas till... jag vet inte vad. Det ser lite ut som en död råtta ungefär, eller som Anderas så fint uttryckte sig: "det ser ut som sånt där hår man drar upp ur avloppet." -.-

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kikar in och säger hej. Btw, fin blogg =)

2009-10-08 @ 20:02:46
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0