Black out

Jag hade bestämt mig igår för att jag skulle vakna upp ur den här jag-skiter-i-skolan-och-livet-och-mitt-utseende-grejen, så imorse när väckarklockan ringde kvart över sju gick jag upp med en gång, satte på mig stuprörsjeansen istället för mjukisbyxorna, ett rent linne och sminkade mig och fixade håret. Kvart i åtta var jag uppe på skolan och åt en rejäl frukost med Niklas och kvart över åtta gick jag tillbaka till Tallbacken för att väcka Anton. Han ville inte gå upp så jag la mig jämte honom och tänkte ligga och prata i 45 minuter innan skolan började. Plötsligt vaknade jag av att Niklas ringde och pratade om något grupparbete. Då var klockan kvart i tolv. Lyckat. Verkligen.


 
Until we bleed - Kleerup feat Lykke Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0