Min dröm

En av mina drömmar är att se Anton klädd som en hårdrockare. På riktigt. Med kajal och hela baletten. Men han har alltid totalvägrat varje gång jag bett honom. När jag var hemma hos Jay smsade Anton och bad mig komma ut. Jay tittade ut genom fönsret.

Jay: "Det ser nästan ut som om han har tuppkam och är sminkad som om han vore medlem i Kiss."
Jag: "Det måste vara mörkret som gör det."

När jag öppnade dörren var det definitivt inte mörkret som ändrat honom. Han var på en temafest på vårat område och var hårdrockare. Dock tillbringade jag och Jay halva tiden han var med oss att klaga över vad han hade gjort för fel och vad det var som fattades.

Iallafall, så här hade jag min dröm. Anton i döskalletröja, "tatueringar", kajal och allt. Och jag var osminkad, hade på mig ett genomskinligt vitt linne som min rosa BH lyste igenom och hår som inte tvättats sen dinosauriernas tid. Det tillhörde inte drömmen. Här var det meningen att jag skulle se ut som gothens drottning. Men man får ju passa på när man har chansen.



Titta på mina händer. Trots att hans utstyrsel fick G - ville jag bara ha honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0