Frisyrtankar

Mitt utseende har tagit semester. Jag har inte sminkat mig en enda gång på snart tre veckor och dessutom har jag halvt tröttnat på att snusa (snusade bara en gång igår!) så min hy har förbättrats otroligt mycket. Jag tog ut löshåret när värmen kom och har varken färgat eller hårsprayat det sen dess.

Nu börjar skolan om två veckor och jag vill göra något med håret innan dess. När jag packade upp en flyttlåda hittade jag en blekning och en burk med rosa hårfärg i. Ödet, eller vadå?

Jag har varit sjukt sugen på att färga håret rött igen, men jag funderar på att spara det till hösten. När jag frågade Anton om vad han hade tyckt om ifall jag gjorde lite rosa slingor i håret sa han hell no och kallade mig emo. Så det lutar mest mot den frisyren bara för att jävlas med honom.


Paintskills, I know...


Jag tror det hade blivit snyggt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Schober

Du hade passat i ROSA dreads =D

2010-08-06 @ 13:45:11
URL: http://schoberssmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0