Skolans julmarknad (förlåt för mobilkamerabilder)

För någon vecka sen tillbringade hela skolan en kväll med att julpyssla. Efter det skulle vi ha en julmarknad och alla pengarna skulle skänkas till... (fan, vad jag känner mig dum för att jag inte kommer ihåg)... till något väldigt viktigt.
Iallafall, i torsdags var hela skolans bibliotek fullt av folk som gick runt och tittade på allt möjligt.


Pepparkakshus




Fina askar och lådor i tyg




Shaun the sheep




Jävligt ondskefullt får på en grytlapp. Jag var nära på att köpa den.




Minikonstutställning av en av mina klasskompisar




Ett rum var fullt av olika versioner av Mona Lisa




Pärlgrejer






I ett annat rum var det photoshoputställning där alla som gått samma kurs som jag fick visa upp sina bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0