Darling of mine

Du har alltid älskat att jaga mig. Varje gång jag sprungit har du kommit efter mig, men aldrig fångat mig även om du kunnat. Jag kommer ihåg en gång när du var valp och sprang efter mig i trappan och tappade balansen. Jag kommer ihåg ditt skrik och hur fruktansvärt dåligt samvete jag fick över att du gjort dig illa pågrund av mig.

Förlåt för att jag sabbade gymnasiet och fick flytta ut till internatet och inte kunde ta hand om dig längre. Förlåt för att jag inte var hemma och inte kunde hindra dom från att skicka dig till Värmland. Förlåt för att jag tagit ner alla bilder på dig från väggen.

Förlåt för att jag inte får hem dig över jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0