Dagen efter



Såhär fint var det på morgonen nere vid stranden.



Det var både en väldigt bra och dålig dag. Jag var bakis. Inte livsfarligt, men så att jag mådde väldigt illa. Vi åkte hem till mig och efter att ha kikat igenom kylskåpet var det bara att åka till affären och handla mat. Jag vandrade runt som en zombie och kunde inte hitta något som stod på min köplista, jag tappade bort Anton och tillbringade tjugo minuter med att leta efter potatismos. Sen hände det konstiga. Vi var vid kyldiskarna och jag fick syn på en fisk och började tycka synd om den för att den var död och låg och frös. Anton försökte "muntra upp mig" med att plocka upp den och visa att den var halshuggen och ändå var död. Då började jag gråta.



När vi kom hem lagade vi köttbullar och potatismos.

Jag skulle för första gången prova en såkallad återställare. Jag har hört många gånger att om man är bakis ska man fortsätta och dricka så mår man bättre sen. Det är inte sant. Det är inte det minsta sant. Efter xider och champange mådde jag värre än nånsin. Vi tog ett bad och medans Anton (den alkholisten) bara njöt, flöt jag runt som ett lik.



För att se det från en positiva sidan så drack jag xider med glitter i.

På natten när Anton somnat spelade jag Pokémon yellow och tittade på ett
Hannah Montana-maraton. På morgonen väckte Anton mig med frukost på sängen. Köttbullsmackor, Oboy, äppeljuice, kokta ägg, stekta ägg. Det var underbart ^____^

Kommentarer
Postat av: lisa!

haha, återställare har funkat på mig en gång - de andra gångerna har jag bara mått illa av smaken av diverse alkoholdrycker. fyfan! :P

2010-01-03 @ 12:02:55
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0