Underlatmördaren

Mitt internet tog semester under helgen och vägrade komma tillbaka och mamma tog med sig min syster till Malmö, så jag har varit ensam hemma. Dessutom har jag varit sjuk sen i onsdags och när man ligger i sängen och bara vill dö är det inte roligt att behöva gå ut med hunden i alla dessa snöstormar som hållt på .___.

Som en fin avslutning på helgen skulle jag släppa in underlaten Ozzy i sin bur efter att han fått flyga runt i några timmar. När jag kommer in på rummet har Ozzy flygit in i min systers sänghimmel, fastnat med klorna och snurrat in sig. Jag stod och försökte få loss honom samtidigt som han visade tacksamhet genom att bita sönder mina fingrar. I mitt liv har jag blivit biten av hundar, katter, hamstrar och hästar, men inget slog den här underlaten. När jag väl fått loss honom kunde han inte stödja sig på benet. Sen dess har jag ringt till fyra olika djursjukhus och en sjuksköterska. Jag mådde så jävla dåligt och var säker på att han skulle dö. Men efter alla djur som haft oturen att bli skadade pågrund av mig har jag lärt mig att dom oftast är mer chockade än skadade. Efter en halvtimme hade Ozzy piggnat till och börjat röra benet mer och mer. När min familj var tillbaka mådde han mycket bättre. Han hade bitit lite mer på mig och dessutom bajsat på mig... När jag skulle åka till skolan betedde han sig som vanligt igen.

Jag längtar tills imorgon. Skolan ska till Göteborg och gå på Universeum (som jag iofs var på i oktober, men det är så underbart så det gör inget ^^) och bowla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0