Jag är korkad...

Min älskade tjejkompis Louis slutade nu i julas på skolan, vilket innebär att jag bara har en tjejkompis kvar och hon går på musik, så henne har jag bara "nytta av" på fritiden.

Sista dagen i skolan satt jag i matsalen, psykopatglodde på alla tjejer som går min linje och försökte välja ut mitt nya offer. Min lärare kom fram och frågade varför jag såg så ledsen ut och jag förklarade problemet. Sen hur jag förklarade det är en annan femma...

Jag: "Alla tjejer behöver en tjejkompis."
Lärare: "Men du har ju massa killkompisar?"
Jag: "Jovisst, missförstå mig inte. Jag älskar killar. Klart man kan leka med en kille. Jag kan till och med leka med två samtidigt, men ibland behöver jag en tjej också..."

Det var inte förrens hans ansikte blev helt rött som jag förstod hur det där måste ha låtit -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0