Det senaste dygnet...

... Har inte varit lätt.

Igår var det ett år sen farmor dog så jag skulle tända ett ljus för henne. Jag brände mig på tändstickan och tappade den (när dom fortfarande brann) i sängen. Det tog en halv sekund för mig att uppfatta vad som hänt och sen fyllde jag lungorna med luft och började blåsa som en galning. Sängen klarade sig.

Imorse gick jag ner till affären på andra sidan gatan och köpte snus. Mannen i kassan har aldrig frågat mig om leg förut, men idag såg han tydligen min Hello Kitty-plånbok för första gången och bad om legitimation.

När jag sen skulle åka buss till stationen fick jag en barnbiljett...


Man kan inte vara tjugo år och se ut som sjutton... Eller tydligen kan man det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0