Piercings gone wrong

Min kära fobi här i livet är nålar, men ändå har jag tillbringat större delen av kvällen med att söka efter klipp på youtube där folk piercar sig. Jag tycker att det är jättefint med piercings och om jag inte haft mitt lilla problem hade min kropp antagligen varit full av dom. Men efter att ha sökt på "piercings gone wrong" och sett några klipp är jag mer än nöjd med min navelpiercing (som det ändå tog sex år för mig att få gjord) och har inga som helst planer på att göra några fler.



När jag såg detta trodde jag att jag skulle svimma. Jag kunde känna hennes smärta .____.




Det här var bara allmänt obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Sv: Lappsjuk är när man blir deppig pga brist på socialt umgänge.



Jag har också jättesvårt för nålar, fast jag har blivit bättre sen jag började ge insulinsprutor.

2010-07-12 @ 10:25:39
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: lisa!

men vilken jävla nolla han i första klippet var, han måste ju ha blivit kickad efter det där!

2010-07-13 @ 20:10:43
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0