Tips på present

Jag var inne på Lagerhaus för några dagar sen och hittade världens coolaste presenter. Det är två fjärrkontroller som är gjorda för tjejer och killar.

På bruksanvisningen står det att man ska peka med kontrollen på det motsatta könet och trycka på en knapp.


På killens kontroll kan man välja mellan att snabbspola, stänga av ljudet, radera ur minnet, strippa, hämta mat, sluta tjata, förlåta, säg nej, säg ja, gå iväg, osv...

På tjejens kontroll kan man välja mellan att hämta glass, fria, be om ursäkt, kom ihåg, osv... (jag läste inte så noga på tjejens eftersom jag tyckte att killens var roligare)


Jag hade lätt köpt en sån om den bara inte kostade 79 kronor. Den är säkert jätterolig i tio minuter, men sen kommer den att ligga och damma på en hylla för resten av kontrollens liv. Hade den kostat typ 20 kronor hade jag lätt köpt den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0