Pain, pain, pain...

Först vill jag få två saker sagt:
1. Fingertopparna är något av det känsligaste människan har. Fingertopparna är fulla av nerver och otroligt känsliga för berörning.
2. Eftersom att kvinnan oftast har mindre fingertoppar än mannen är dom dubbelt så känliga som mannens.


Inatt blåste mitt fönster upp och en av mina växter flög upp i luften.
Så här gick det till i mitt huvud:
1.
"Fan, min växt!"
2. "Fan, den kommer landa i min säng!"
3. "Fan, den kommer gå sönder!"
4. "Fan, all jord kommer landa i min säng!"
5. "Fan, jag måste fånga den!"
*Fångar den*
6. "FAN, DET ÄR EN KAKTUS!!"

Jag fångar den inte med händerna, utan den landar på mina fingertoppar. Jag kvävde ett skrik, jag grät som en bebis och gömde kaktusen under sängen. Den kommer aldrig att få stå i mitt fönster igen. Jag är så galet ont i fingertopparna idag. Att ta i saker, framförallt att skriva på tangentbordet är ren smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0