Sådan ägare, sådant djur

 

 



Min första tanke var att kändisar medvetet köper hundraser som ska matcha deras utseende, men sen tänkte jag efter lite och kom på att jag och Jojan liknar våra husdjur och tvärtom.



Jag och Jojan,
hon är rödhårig och jag är... lite olika bruna blandningar.


  



Nellie, Leo och Malte
Leo är rödhårig, Malte var det och Nellie är... lite olika bruna blandningar.

 

Jag och min gamla katt Busen, båda rödhåriga.

 

Jag och min gamla hamster Feven, båda svarthåriga.

 

Anton och hans hund Zigge, båda blonda.

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

det stämmer :) finns ju vissa som trimmar sina hundar och sig själv så att de ska likna varann hehe

2010-06-10 @ 22:08:37
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0