Hur sover du med din partner?

Hur ni sover avslöjar relationen
Det här är bara löjligt. Hur man sover tillsammans är ju olika varje natt.


Sova sked, där han håller om din rygg: Han är beskyddande, men sensuell och kan nå dina intima delar om han vill.
Att sova sked är supermysigt, men vem fan orkar sova så varje natt? En gång höll Anton om mig samtidigt som jag sov och när hans arm somnade och gjorde ont skulle han ta bort den och då höll jag fast den i ett järngrepp så att han inte kunde komma loss. Det är en farlig sovställning.
Ansikte mot ansikte: Intimiteten håller på att försvinna och ni är för självständiga.
Sovställningen som jag föredrar. Man har inget som håller fast en, men är ändå nära personen. Dock är det ju inte lika roligt på morgonen med morgonandedräkterna.
En i fosterställning – en på rygg: Personen i fosterställning vill ha tröst, men når inte fram till den andre.
Så sover jag oftast, men det där med tröst kan jag nog inte hålla med om?




Och som avslutning: 53 % av svenska folket skulle inte berätta för sin partner om han/hon varit otrogen. Det känns ju tryggt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0