Snö + regn = slask och gegga

Jag bor i Narnia. Här är det verkligen snö året runt. I slutet av maj brukar solen komma fram lite, men snön försvinner fan aldrig. Idag började det regna så in i helvete, vilket ledde till att all snö blev till slask. Dock försvann ingenting så nu drunknar vi alla i slask och som om det inte räckte så har vi sjukt mycket sand och grus här med som nu förvandlats till gegga. Jag är ju mer eller mindre känd för min intelligens så jag har ju självklart haft på mig vita converse hela dagen också som nu inte är så jättevita längre.

Aaah, skönt att få klaga av sig. Nu ska jag titta på det senaste Desperate Housewives-avsnittet och snusa tills mina tänder blir gula som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0