Helsjönloppet - Alla ska vara med...

... förutom en person som hoppas på att få en fridfull död.



Månadens höjdpunk är åter tillbaka: mensvärken.

Varför i helvete just jävla jag? Vad fan har jag gjort för fanskap för att förtjäna detta? Dock är jag ändå lite småtacksam att jag får ha min lingonvecka nu. Idag är det "Helsjönloppet" och mottot är "alla ska vara med". Med det så menas det att hela skolan ska springa tre kilometer. Om någon tror att jag tänker springa runt i skogen, bli anfalld av ekorrar och alla andra djur som är mitt uppe i sin parningsperiod nu och svettas i Gud vet vad, (jag har inga träningskläder) med den här mensvärken så tror dom fel.

Uppvärmningen sker såklart utanför mitt hus, så just nu hörs Vengaboys gamla hit "Boom, boom, boom, boom" (snygg titel...) på högsta nivå och eftersom musikarna har haft sin cirkusteater för barn idag så sprang det runt elefanter i träningskläder.


Nej, nu har jag klagat färdigt och ska gå och lägga mig.



Boom, boom, boom, boom - Vengaboys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0