My farmville

Idag är jag extra uttråkad och extraextra nördig, så jag ska visa mina stoltheter från min farmville. Jag har spelat det spelet i snart ett år och tröttnar aldrig på det. Dessutom har jag börjat samla på mig olika sorts djur som inte är så lätt att få tag på och nu i all min uttråkningshet (?) har jag fotat mina älsklingsspecialdjur.



Cream draft foal




Horse post (egentligen en dekoration, men fin iallafall)




Mini appaloosa




Forest horse




Percherson horse




Clydesdale horse




Mustang




Chinchilla




Gila monster




Turtle




Bobcat




Cottontail rabbit (som för övrigt ser mest ond ut...)




Himalayan cat




Mouflon sheep




Saanens goat




Snow leopard




Long-tailed duck




Strawberry pig




Black pig




Saddleback pig




Ossabaw pig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0