Skolminnen

Det är snart tre månader sen jag slutade skolan. Imorse rensade jag bland bilder och filmer på datorn och när jag skulle lägga över lite grejer på hårddisken hittade jag en mapp med bilder från skolan som jag aldrig la upp på bloggen.



En gammal elev har gjort den här underbara flodhästen som jag ville ta med mig hem.



En rast köpte Anton bilar i kiosken. Jag samlade på mig dom konstiga bilarna.
Tvillingarna, ubåten och klumpen.

Några veckor efter min födelsedag fixade Cissi och Karin ett överraskningskalas för mig.
Dom fyllde vardagsrummet med ljus och köpte en tårta och en målarbok. ^^




En dag var Anton väldigt hungrig och sen väldigt mätt.



En gång kunde jag inte koncentrera mig på mitt arbete eftersom jag satt vid ett bord med en läskig text.



Vi hade stora problem med komfemander som sprang runt på internatet och förstörde våra saker.
Vi satte upp en skylt i trappan som gjorde underverk.




Anton hade en period när han gillade att hänga gubbe och jag hade en period när jag var sur på Anton för att han bara antog att jag skulle gå på vårfesten med honom utan att han frågat.
Han gjorde en gullig grej av det hela.




Jag hade ännu en gång svårt att koncentrera mig under en lektion när jag upptäckte att en fågel dött på taket. Efter några timmars tjatande lyckades jag få en vaktmästare att klättra upp på taket och ta ner den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0