Jag saknar mitt smink...

Jag morrar åt min hysteriska morgon. Jag var så stressad över tåget att jag inte riktigt tänkte när jag packade. När jag skulle packa upp allt nu så märkte jag att jag inte tagit med mig några kläder hem, förutom trosor. Det är dock inte världens undergång, då jag och min syster har samma storlek och hon har en garderob som skulle kunna klä hela Afrika. Men nu när jag är här och har en systemkamera och fritid så skulle det ju vara kul att ta några timmar åt att plåta lite. Det var så länge sen. Men självklart har jag bara packat ner mitt vardagssmink. Jag har försökt påminna mig själv hela veckan om att jag ska ta med mitt röda läppstift, rosa kajalpenna, ögonskuggor, osv till Malmö, men självklart glömde jag bort det.


Inspiration som jag samlade på mig igår kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0