"Take me down to the paradise city where the drugs are free and the girls are pretty" /Antons egna version

Jaha... Anton gick upp tidigt imorse för att vara manlig och åka ut till skogen för att hugga ner träd och komma hem med ved. Några timmar senare ringer han och berättar att han är påväg in till akuten för att han "råkade gå in i Pontus motorsåg".

Jag tillbringade en timme med att ha panik och försökte ringa mamma som stängt av sin mobil. När jag trodde att jag skulle kräkas sprang jag över till grannen och bad stackarn att skjutsa mig till sjukhuset. Där inne visade en sjuksköterska vart Anton låg och när jag kom in i rummet höll dom på att sy ihop hans ben. Anton själv var på blandat humör. Han skrattade och tyckte att det var kul att jag kommit dit, men var lite sur över att dom klippt sönder hans byxor och att han dessutom "bara fick fyra stygn". När vi skulle gå till röntgen fick han en rullstol som han snabbt satte sig i och började göra massa tricks och försökte stegra.

Nu är vi hemma igen och Anton behandlas som en kung och jag försöker lugna ner mig. Jag trodde ju att dom sågat av hela benet...


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Shit, låter som det hade kunnat sluta riktigt illa!

2011-01-04 @ 19:07:43
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Flickvall

SV: Usch, ryser när man tänker på det.

Rösten är verkligen fruktansvärd!

2011-01-04 @ 20:56:08
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0