Djurplågeri

Jag är så galet hungrig. Det måste vara kvällsmat snart... Jag blir oftast på dåligt humör när magen kurrar, men jag har varit lugn som en filbunke ganska länge nu... tills för en minut sen.

(Jag hade iofs blivit arg om jag var mätt och såg detta också)



Vem fan håller på med djurplågeri, tar kort på det och lägger ut det på internet? Är det något att vara stolt över att man tejpar in en katt med silvertejp? Som jag uppfattar det så kommer den där katten inte att kunna ställa sig upp eftersom bakbenen ser ut att vara intejpade. Något konstigt händer med frambenen också. Så vad ska idioten göra då? Dra bort tejpen? Helt jävla sjukt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0